tirsdag 17. desember 2019

tradisjon tro

så skal vi jo ha jule tre i år og   ;)

og juletrea  finner vi jo i  skogen.
EG har jo mang ein gang hintet om at vi skulle kanskje kjøpe oss eit tre.
 Kanskje ei furu, for de synes iallefall eg er finaste trea.

Bildet kan inneholde: en eller flere personer, himmel, tre, utendørs, natur og nærbildeBildet kan inneholde: tre, himmel, plante, utendørs og natur

Men så var det den TRADISJONEN da.
og VÅR tradisjon er å hogge eit STORT tre og håpe at den toppen på det treet er 

ok - bra - eller KJEMPE FINE .


Bildet kan inneholde: fjell, himmel, sky, utendørs og natur

og vi har mange fine STORE tre her på Årset.
 Og på søndag var vi i gang med juletre jakta.

utstyrt med  snøskuter og motorsag var vi klare,
 og self. måtte de dokumenteres godt.


Bildet kan inneholde: himmel, sky, tre, utendørs og naturBildet kan inneholde: 2 personer, personer smiler, selfie, tre, nærbilde og utendørsBildet kan inneholde: tre, himmel, sky, utendørs og natur


og veit du kva - vi fant juletre i år og vi ;)

Eit kjempe fint eit. 
Og no kjener eg på gleden av å holde på tradisjonen, 
til å ta juletreet inn i stua og pynte det ;)

Ha ein fine Tirsdag - og DU i dag er det jo kun ei veke att til julekvelden - bruk den veka godt.  ikkje kav og stress, det blir jo jul vettu ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...