søndag 22. desember 2019

Dagen før dagen


og eg hadde  ei lang liste over ting som skal - bør gjørest føre jul,
MEN så går det litt gale i melkefabrikken.

Så da vart juletradisjoner og kos bytta bort med dyrlege og ein nødslakte bil ;(
Men slik er det jo når ein holder på med dyr, ikkje lett å planlegge dagen.
Dyra GÅR alltid først.


Bildet kan inneholde: fjell, himmel, utendørs og natur




ps. den første kua her måtte vi nødslakte pga. lammelse i bakparten, men den siste kua lever godt ;)


Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.Bildet kan inneholde: 1 person, smiler, nærbilde, tekst og utendørsBildet kan inneholde: utendørs



 Men eg tok med tid på kvelden - på med joggesko, finne litt julemusikk på øret og sammen med ein glad Peik fikk vi oss ein go tur i lysløypa.

Der tankene mine fikk kvile litt, og eg kjenner på den gode tanken, at egentlig har vi det så bra.

Julekvelden har vi fjøs, men det går vel bra. Og så får vi ein ny gjest til bords i år. 
Vi gleder oss.

Og når kjærringa senker skuldrene og har det bra - har resten av flokken min det bra og ;)










1 kommentar:

  1. Ynskjer deg ei god og fredeleg jul med senka skuldre !
    Og godt nytt år.
    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...