lørdag 7. desember 2019

Tradisjon Tro


Bildet kan inneholde: folk som sitter, bord, mat og innendørs


Eg innrømme de så gjerne - her blir det ikkje så mange kakebokser som fylles te jul.
 MEN ein av Årset tradisjonene vi har er jo å bake kakedamer 
 ( RETTELSE - råmelks kjeks ;)

Eg er jo så heldig å ha tilgang på råmelk, og denne oppskriften har fulgt oss i lang tid.

Tradisjon er viktig vettu ;)


  ♡  ♡  ♡  ♡   ♡ 


No er ungene våre flyttet ut - men eg er så heldig å ha tante Unger som gjerne vil bake kakedamer, eg liker best hjerte form, 
men vi har eit stort lager av damer, stjerner, menn, hester, kuer, griser, hunder, katter og div. andre vesen ;)

Og i morra gleder eg meg til eit julehjerte med brunost på te frokost - nam nam.

Håper din laurdag har vert go - monikaklemma  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...