søndag 3. januar 2021

Strikkeåret 2021

I liker å ha lister og planer 😀

Og iallefall på strikkefronten, så kan det jo diskuteres kor flinke eg er til å følge disse planene.

Med du veit - NYTT år, og nye planer er lurt å ha - veldig lurt synes no iallefall eg.
Og no i januar er det jo alltid lurt å ha ei varetelling. 
Dem har eg IKKJE hatt enda.
Men eg har jo litt kontroll på tråden som er i bokser / poser som ligger litt her og der.

Men no - er det strikkeplaner som teller. Iallefall fram til Vinterferien.




Og til vinterferien er det jo heilt sikkert lurt å ha noen ferdig strikka gensere, 
ja da eg har fleire på vent, har til og med ein til min mann, som skulle vært ferdig til JULA 2019   ( ja du leste riktig ;)





så da er det DENNE listen som TELLER fram til vinterferie:
  • Fjellgenseren - der har eg allerede strikka 2 armer.
  • Byfine genser, litt usikker på kor mange masker som har kommet på pinnen der, men eg har iallefall starta på ei arm, men kvar er MØNSTRA mon tro. Eg finner den heilt sikkert på nett.
  • Eg har 2 gensere som eg ikkje husker navnet på, ein i lyst til meg og ein i blått til min mann, som skulle være ferdig til jula 2019. Eg er iallefall nesten ferdige med alle armene, og det er jo bra.
  • Så var det å finne rett pose og ikkje minst - MØNSTRA.
  • Innemellom skal eg strikke påfyll av sokker, kun på RESTETRÅD. Det kommer ei jul i år og, og eg liker å gje vekk sokker i julegave, og sokker kan ein jo strikke - OVERALT
  • Så har eg noen sokker til lille Prinsessa vår da, små fota trenger også varme sokker, eg har strikka ein, rekka litt opp for den var litt liten. og små sokker er jo fort gjort å strikke - innemellom 
  • Og så har eg jo noen hekle ruter som skal bli til bobil teppe, men det er ikkje noe å stresse med. 





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...