onsdag 19. mai 2021

Ei fine 17 mai feiring tross alt


Heisann fine folk...

I år som i fjor har norge feiret ei litt anneledes 17 mai feiring.

Og eg må vel innrømme det, eg liker denne litt roligere feiringa,
 eg liker å ha ha flokken vår hjemme 😀

Og i år var alle våre hjemme, og det gledes eit mamma💗

Vi har tradisjon tro, spist 17 mai frokost sammen med fine folk, 
fått ei lita dose med korps musikk og hørt ein fine tale.

Vi har hatt 17 mai quis og ikkje minst
 - nytt av året Bilquis bygda rund.
 Så artig og eg håper det er kommet for å bli.





Deretter enda meir mat, is og kaker.
Så mye mat  at vi måtte ta resten av 17 mai toget i joggesko 😜
Dette var vår dag og eg håper du fikk ein fine dag
Med eller uten joggeskoa på 



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...