søndag 30. mai 2021

ein Ufo


Har landet på kjøkkenbordet vårt 😉

Ja eg må vel innrømme det 
- eg har tråd i mange forskellige kasser - overalt.
og enda VERRE
 er vel at eg har proskjekter som er påbegynt i ymse faser også ...

SÅ dette er noe eg skal ta tak i sommer 😀

Og eg starter med eit sommerproskjekt,
 som har ligget siden våren 2019.

Usikker på kva som stoppet 
meg med å strikke denne flotte t skjorta ferdig

( sikkert noe annet som var ENDA finere ;)


 men no vettu -- no er det håp ;)
Og eg trur jammen meg eg har flere topper under planlegging også,
så da er  det vel bare å håpe på strikkever og sol til å bruke dei flotte plaggene når de blir ferdig ein gang - snart 💛

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...