lørdag 30. oktober 2021

Rosa oktober

 






Eg har jo alltid så mange strikkeplaner i begynnelsen av kvar mnd. og oktober skulle eg liksom BARE STRIKKE ROSA ...

jaja ... det var vel lov å håpe

, men eg kan iallefall skryte på meg eit par ROSA HEME STIKKA SOKKER

- vis eg forter meg 💗




men i morgen blir det ein travel søndag.  Eg er med i ein basar komite - og i morgen er det basar, det er min oppgave i å ha kontroll på gevinster mm. Og i tilegg må eg jo gå turen min, før basar.  Hjelpe til med å lage til basaren - og ikkje minst - selge lodder på basaren.

MEN  innemellom SKAL eg klare å finne litt strikke tid også 


Natta da fine folk --- og har du husket å stikke klokken før du legger deg 😀😄

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...