torsdag 23. juni 2022

Eit lite pusterom







Eg er IKKJE så kravstor - er så fornøyd med litt tørre asfalt og LITT solgløtt innemellom.

Og eg prøver jo å skape noen pusterom iløpe av dagen - litt no og da.

Dei finaste pusteromma finner eg jo oppi skogen, sammen med UTEKUA.

OG i disse dager har vi fått mange utekuer, og stunda etter utslipp må dei følges med.

Og eg er snar til å melde meg som utekupasser 😀
Til å følge meg, strikke litt og se på  alt det fine rundt oss.

Håper du finner noen pusterom innemellom - Monikaklemma 





Håper du finner noen pusterom innemellom - Monikaklemma 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...