mandag 20. juni 2022

LuseFin

Eg blir litt sånn SMÅFORELSKA kvar gang det kommer ein samstrikk genser, 

og jammen meg så vart det genser i år og 😉 


Her er Min samstrikk genser LUSEFIN, og er den ikkje fin vel 💚

 Eg falt så pladask for den grønne fargen, og når det i tilegg er turkis og gul sammen med.

 Ja da er iallefall eg lett å lede i fristelse.




Men eg må vel innrømme at eg var litt i tvil undervegs, for eg synes ikkje kontrastene var bra. Så der måtte eg i tenkeboksen, men etter litt grubling og gode råd, så kom eg i mål.

Og eg vart så fornøyd at eg allerede har ein ny ein på pinnene 😃


No er alle tråder festet, genseren er dampet og tatt i bruk. 

Men det eg ser at eg IKKJE er heilt fornøyd med halsen,

 så gidder eg - så skal eg rekke den opp og strikke den bitte litt anneledes tenkte eg - kanskje.


Info om genser . Den er strikket i Alpakka forte.

Eg har strikket i størrelse XL. og den passa akkurat til meg ;)

Eg brukte pinne st. 2,5 på bråt.  3 på lusestrikk 3,5 der det var mønster.

Eg har strikket dobbel halskant, fikk litt lite av natur, så eg brukte turkise på baksiden.

 Men eg vart ikkje heilt fornøyd med den halsen, så den skal rekkes opp og strikkes ein gang til - snart.


Farger eg har brukt er. Skoggrønn melert 727

                                      Natur 711

                                      Gul og turkis ( fargenr. kommer )

1 kommentar:

  1. Veeeldig fin genser! Og helt toppers på deg synes jeg!
    Ha en riktig god sommer!
    Hilsen og klem fra Annette

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...