onsdag 4. januar 2023

Strikkeplaner 2023

 

Eg har vel egentlig ikkje laga meg så mange planer for 2023 enda. Men eg har alltid mange planer oppi mit hode. Så får vi se da når året er omme om eg kom meg i mål med noen av planene.

Og eg starter som alltid med å si:
 SKAL IKKJE KJØPE NOE TRÅD PÅ LENGE, 
jaja første pakken kom i posten i går 😌
Men den var bestilt i romjula, SÅ da teller ikkje den. Trur eg.


Men det må vere lov å bestille vis det er til gaver tenker no eg,
 og desse fine EMMA lestene fra Bystrikk var jo så søte, og kanskje kan vere ei gave til ei Fine Emma som eg kjenner godt.




Men ellers så skal eg holde plana, bruke tråd fra lagret vis det passer, helst til sokker og enda meir sokker.
Såg iallefall til jul at eg skulle hatt mange fleire par i gave eska mi. 
Så minst 1 par i mnd  tenker eg er bra.

Ellers så SKAL det bli ein del farmor strikk, og der mangler eg jo tråd - for no kommer det nemlig ein liten gutt, og da er det blått som teller ...

og innemellom har eg iallefall 3 - 4 ego strikk gensere eg vil ha 


og slik går no strikkedagene, eg har iallefall kjøpt meg strikke bok -
som skal brukes flittig -  lurt ikkje sant 😋




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...