tirsdag 14. mars 2023

vekas strikkeplan

 Er å komme så langt som råd på teppet - Eg prøver å strikke jamt gjennom veka.

 Litt no og da, og sakte vokser teppet remse for remse 😀



Eg har no bestemt meg at eg vil ha ei ekstra remse på lengden, 

synes teppet blir litt smalt og langt.


Men det nærmer seg fort tiden for at det skal bli ferdig, og eg hadde tenkt å hekle ein bord rundt til slutt, trur det kan bli fint  💜

Så det er bare å henge i, og IKKJE bli frista av

 #farmorstrikk eller #sokkestrikk. 

Så kommer eg vel i mål HÅPER EG 😊

ps. ide og mønster fant eg i Hjemmet nr. 1 -  2023 






4 kommentarer:

  1. Hei Monika, er fremdeles begeistret for teppet og fargevalget, veldig fint! Men enig at det ville bli enda bedre med en stripe til.
    Håper det er bra med deg og dine?!
    Nå venter vi på våren!! ;-)
    Morgenklem fra Annette

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia Anette - det kommer faktisk 2 striper til. Ei til som i mønstra og så skal eg lure inn ei stripe heilt til slutt ;)
      Alt bra her, vi sliter med sein vår her, snøen laver ned og alt er kvitt og fint.
      Dere har vel vårvarme og fine dager

      Slett
    2. Ånei Monika, her lengter vi også etter våren! Senest igår våknet vi til et lite snølag og nettene har minusgrader. Riktignok kan vi ikke sammenligne snømengder her med det dere fikk...voldsomt synes jeg....men grått og trist og vått og kaldt har det vært altfor lenge! Synes det er NOK nå;-) vil ha vår!!! Og tenk...nå varsles det mere varme både natt og dag fra imorgen. Men mere regn også. Kanskje sola viser seg innimellom likevel? Håper det!!!
      Klem fra Annette

      Slett
  2. Så fint teppe, ser ut til at "kontrolløren" godkjenner det også :)

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...