søndag 5. mars 2023

strikkeplaner for Mars

 Vi er jo allerede godt inn Mars, og strikkepinnene jobber jamt og trutt - iallefall inne mellom  😀

For eg ser jo at eg har fleire  planene  enn de eg klarer å gjennomføre - og iallefall dei vekene vi har fjøs går det treigt😑




EG fortsetter jo med teppe mitt - eg kom ikkje i mål i februar, men det vokser jo litt kvar dag, og no veger det ca. 650 gram.

 Det blir jo noen masker det da 😊

Ellers så har eg så smått starta på farmorstrikk - eg gleder meg til å fortsette med tynne pinner og fine tråd der  💙

Det vart ikkje så mange sokker i februar, men 2 par er heilt ferdige og eit par har eg akkurat starta på, 

det er sånn innemellom alt anna strikk tenker eg

Og no har eg jo funnet noen kjempe fine sokker - tynn tråd og mønster i kvar ein omgang.

 Det er iallefall ikkje noe tv tittting strikking

Eg har heller ikkje fått strikket noe på den sommertoppen eg skulle gjøre ferdig te våren, men det går vel bra. 

Ute laver snøen ned og det er lenge til det er vår.

Truddelutt - og i morgen er det jo mandag 😋


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...