tirsdag 28. februar 2023

melk, brød og TRÅD

 

Lykke er vel å ta helge handelen og plutselig bare finne den flotte fine sokke tråden - MEG LIKER 😊
Uskker på om det teller som garnkjøp, eller om det går inn i helgehandelen - LIKSOM.



Men uansett vart det med hjem 4 nøster med Viking garn. 
Merke Frøya.
Og det skal self. bli noen sokker, for det trengs iallefall. Heilt sikkert.
Mønster - Henniesokken. Med falske fletter og mønster i kvar ein  omgang.

Men trur det blir fint eg - turkise og Rødt sammen  😋

Så får eg se da - om eg allerede har gått på ein rekkoppattsmell, synes vranborden er i minste laget, 
og disse sokkene skal ho mor selv ha tenkte eg.

Får sove på det og måle på noen andre sokker i morgen .
Håper dagen din har vert god - monikaklemma 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...