tirsdag 14. februar 2023

Eie minde - Leve meir

 Er ei Facebook side som skal hjelpe slike som meg med å holde orden på ting i huset vårt 😊

Og eg innrømmer det så gjerne - Her er det 2 - 4 voksne som bur i huset, og ja da ingen av oss er glad i å rydde. 

Men vi alle liker å ha det FINT rundt oss 


Og ein tanke som eg har iallefall 

- VI HAR ALT FOR MANGE TING I HUSET

 - og det er noe eg står for, hundre prosent.


Så no vettu - lever tinga på Årset ei farleg tid. For innemellom alt anna skal eg no kaste, rydde, gje bort og kanskje selge noe også.


Ønsk meg lykke til - for det trengs NEMLIG.





I dag var det innpuls ein times rydding, på vaskerommet vi har rett ved inngangen i huset vårt.

 Og gjett om her hoper seg opp da. 

Arbeidsklede, ein haug med sko, votter, luer mm.

I tilegg bur her ein hund, som ikkje roter all verden.

Her er og lager for alt vi trenger og nesten ikkje trenger,  Mjøl, sukker, tupperware, div. el artikler mm.


OG selv om vi har knagger og enda meir knagger - er det liksom så fullt på dei knaggene..

SÅ no har eg ryddet i klede som vi bruker lite, og flytta dei ned i kjellaren - sammen med ein del andre klede vi ikkje bruker så masse i kvardagen. For kven trenger 10 luer liksom ...

Fått tømt papp og plast lager. laga til oppheng for gardiner og lampe.

Så eg klapper meg selv på skudra - godt fornøyd. 

OG håper det er like ryddig der i morgen og 😊


og holdt jo på å glemme, no har eg ei kasse som skal på gjennbruk butikken og veldig bedre plass i skap og skuffer 😊 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...