mandag 27. februar 2023

Endeleg

Etter dager og veker med ruskevær fikk vi idag ein NYDELEG dag med sol og blå himmel.




Med heilt OK utetempratur, fuglekvitter 

og rett og slett litt påskestemning ute -  MEG LIKER

Er litt usikker på kva YR melder, 

men eg håper vi får beholde fineværet litt til.

 Det gjør jo SÅ bra for alt.

Håper du også har hatt litt sol i dag 💛💛

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...