tirsdag 21. februar 2023

Ein pose med kjærleik

  Å åååå ..... 

Av og til kommer den følelsen når eg er ute på reise, 

når hode sider løp å kjøp litt meir tråd, for eg har jo så lite med meg...


OG eg faktisk ikkje klarer å tenke så langt - at eg har NOK tråd med meg og at eg HAR FAKTISK tråd hjemme.

OG ikkje minst - eg har

 ALDRI GÅTT TOM FOR TRÅD PÅ TUR - NEMLEG 

OG no har eg igjen klart å fylle på trådlagret og ikkje tømme det😕 




SÅ no må eg prøve å begrense den tanken, jobbe litt med meg selv

( ja veldig lurt å tenke og planlegge før eg legger ut på tur ;)

OG IKKJE MINST - eg skal bruke denne tråden no, innemellom teppe strikk trenger eg heilt sikkert litt små strikk. 

Så da håper eg på 2 -4 par med sokker og nesten ferdig teppe strikk i februar. Men eg har ikkje så mange dager på meg og livet består jo av litt meir enn strikk også.

Men det er jo lov til å håpe - Ha ein fin fin Tirsdag alle sammen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...