fredag 24. mars 2023

Vekas tråd på ein fredag

OI kor dagene går fort - for plutseleg er det jo fredag og helg igjen 

Men vekas tråd er det samme som forje veke og veka føre der og 😀





Det går jo i teppe til fine fota, og no haster det å bli ferdige,

 for eg har jo ikkje all verden med tid tenker eg.

Så alle ledige stunder i helga skal gå til å feste tråder, for det har eg ikkje vert så flinke til å gjøre undervegs desverre 😕




OG så må eg jo ha ein kant rundt teppet til slutt - trur det kan bli fint eg . Men eg er jo ikkje noe dreven HEKLEDAME .

Så der MÅ eg gå i tenkeboksen og finne på noe lurt.

Lete litt på internett og se filmer på you tube og se om eg finner noe fint .

Men kanskje noen på nett har noen gode råd og tips -- Truddelutt  😋


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...