mandag 23. september 2024

eit lite under kvar gang - Reprise

 

Livsglede
eit lite liv som blir født MÅ vel vere noe av det finaste som finns,
og fjøspia mi - Signe hadde så lyst til å se ein kalvefødsel,
vel det kan jo vere litt ekkelt å se på,
 men dette var noe Signe
hadde lyst til

Så  da ei kvige vart kalvsjuke i dag,-
henta eg ut Signe fra barnehagen.

OG vi va så spente da vi kom fram i fjøsen, rakk vi det
 - var kalven kommet 😉





og vi rakk det, og det var ikkje skummelt i det heile tatt meinte signe, bare artig 😊


Så dette er vel det eg kan kalle Livsglede
gleda av å gå i fjøsen.
Gleda av å se eit nytt liv blir født 💛
gleda av å dele den men noen som bryr seg,

for det gjør nemlig Signe, bryr seg om dyra våre

Oppdatering - detter er for 15 år siden og siden den gang har alle dyra våre flyttet inn i ein samdrift fjøs.

Der går dyra fritt og nesten alle kalver blir født i sjukebingen,
 men gangen i ein fødsel er ganske så lik 💗

Signe er av og til innom fjøsen og hilser på tante kua og kalver,
 og eg  veit ho lika dyr no som da.


Og no har eg ei Farmor taus som også lika å vere med å jobbe litt i fjøsen - Maya 
Som også lika å vere med Farmor på jobb
 og det varmer jo mitt 💗

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

eit lite under kvar gang - Reprise

  Livsglede eit lite liv som blir født MÅ vel vere noe  av det finaste som finns, og fjøspia mi - Signe hadde så lyst til å se ein kalveføds...