mandag 9. september 2024

overalt Strikk

 

strikkepinner og litt tråd er med meg overalt i kvardagen 

- og da meier eg OVERALT 😉

 EG  har jo ein forkjærlighet for fleirfarga sokketråd, og kjøper ofte eit nøste her og der.

 Og det gjør at mitt sokketråd lager vokser og vokser ...


ja da - eg veit eg har innkjøpstopp på tråd.

 Men så er det LIKSOM så vanskeleg når det dukker opp så fine farger der ein kjøper melk og brød.

OG da går eg på ein smell - gang på gang.


 I år har eg vært så flinke med å strikke av denne fleir farga tråden.

Men da dukker de da opp nye problemer ;

 det blir nemeleg RESTE tråd  av alle disse sokkene.

SÅ no strikker eg  sokker av fleirfarga reste tråd, sammen med ensfarga tråd og det blir jo så bra. 

OG ja eg har med meg strikkeposer med sokker i overalt, og noen blir faktisk ferdige.

Disse turkise vart faktist påbegynt på juleturen i fjor og skal heilt sikkert bli til ei julegave i år, vis eg ikkje beholder dei sjøl... 

ja for turkis er jo ein av mine favoritter.

Så på gårsdagens fjelltur fikk disse sokkene være med, 

det vart noen omganger med litt fjellstrikk, og gjett om eg kosa meg da - TRUDDELUTT 😊






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

overalt Strikk

  strikkepinner og litt tråd er med meg overalt i kvardagen  - og da meier eg OVERALT 😉  EG  har jo ein forkjærlighet for fleirfarga sokket...