onsdag 27. juli 2011


Grunn til å smile litt i dag


 Selv om noen er solbrent og andre har brent seg på brenmanet - så går det veldig greit å smile i dag   ;)


2 kommentarer:

  1. Etter det som har skjedd her, så er det godt å kunne finne de gode dagene igjen også. Nyt solen og sommeren!!
    Nå blir det Himmelsk hos meg på fredag og så kommer de forskjellige temaene på sine vanlige ukedager om du vil være med:)
    Vi blogges!!!

    SvarSlett

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...