Smil,og le,og nyt ferien.:)
Etter det som har skjedd her, så er det godt å kunne finne de gode dagene igjen også. Nyt solen og sommeren!!Nå blir det Himmelsk hos meg på fredag og så kommer de forskjellige temaene på sine vanlige ukedager om du vil være med:)Vi blogges!!!
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Smil,og le,
SvarSlettog nyt ferien.
:)
Etter det som har skjedd her, så er det godt å kunne finne de gode dagene igjen også. Nyt solen og sommeren!!
SvarSlettNå blir det Himmelsk hos meg på fredag og så kommer de forskjellige temaene på sine vanlige ukedager om du vil være med:)
Vi blogges!!!