tirsdag 26. juli 2011




Lange late sommerdager....

3 kommentarer:

  1. Herlig! Det er jo dette sommeren skal brukes til :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Herlig! Videre god sommer til dere :)

    SvarSlett
  3. Slike sommeraktiviteter er det kjekkeste som finnes, nesten slik vi også bedriver tiden bortsett fra at her er det ikke mye badetemp å skryte av;) Kos dere videre!!

    SvarSlett

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...