Herlig! Det er jo dette sommeren skal brukes til :)Klæm
Herlig! Videre god sommer til dere :)
Slike sommeraktiviteter er det kjekkeste som finnes, nesten slik vi også bedriver tiden bortsett fra at her er det ikke mye badetemp å skryte av;) Kos dere videre!!
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Herlig! Det er jo dette sommeren skal brukes til :)
SvarSlettKlæm
Herlig! Videre god sommer til dere :)
SvarSlettSlike sommeraktiviteter er det kjekkeste som finnes, nesten slik vi også bedriver tiden bortsett fra at her er det ikke mye badetemp å skryte av;) Kos dere videre!!
SvarSlett