selfølgelig MÅTTE det komme regn i dag med ..
uæææææææææææ - kan jo bli sur av mindre da,
MEN - vi har da nesten hatt 2 dager uten regn - laga maaaange rundballa,
så da så ---- men kamera var med da regnet kom
---- egentlig kanske kult ;)
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Herlige bilder :))
SvarSlettSelv om regn er det siste man vil ha når man holder på med slåttonna ;)
Så vackert ni bor! :)
SvarSlett