Så flink du er, da! Jeg er desverre ikke no kløpper på symaskin..Heleneklem
Kan ofte vere lurt å legge fra seg et problem en stund - går som regel letter når en tar det igjenn
Det kan være lurt ja :)I morgen sier du: Aha!! og så skjønner du det ;)Ha en fin kveld :)Klæm
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Så flink du er, da! Jeg er desverre ikke no kløpper på symaskin..
SvarSlettHeleneklem
Kan ofte vere lurt å legge fra seg et problem en stund - går som regel letter når en tar det igjenn
SvarSlettDet kan være lurt ja :)
SvarSlettI morgen sier du: Aha!! og så skjønner du det ;)
Ha en fin kveld :)
Klæm