So kjekt at du ville vere med på give awayen min!!!!Og attpåtil laga innlegg av den:)Takk snille deg...Ønsker deg ein fin onsdag:)Klem frå Mette.
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
So kjekt at du ville vere med på give awayen min!!!!Og attpåtil laga innlegg av den:)Takk snille deg...
SvarSlettØnsker deg ein fin onsdag:)
Klem frå Mette.