Fort gjort ;-)Ha fin ny veke!
Hihi:) må innrømme at jeg er bittelitt sånn misunnelig altså, eller burde jeg være flau over å bo på gård og ikke ha høner...? Tror jeg skal bestille noen tupper i morgen den dag!!! Nattaklem fra søvnløse Veronika
Så koselig - ekte Bonderomantikk - og kanskje ein god omelett etter kvart:-))Klem
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Fort gjort ;-)
SvarSlettHa fin ny veke!
Hihi:) må innrømme at jeg er bittelitt sånn misunnelig altså, eller burde jeg være flau over å bo på gård og ikke ha høner...? Tror jeg skal bestille noen tupper i morgen den dag!!!
SvarSlettNattaklem fra søvnløse Veronika
Så koselig - ekte Bonderomantikk - og kanskje ein god omelett etter kvart:-))
SvarSlettKlem