søndag 25. september 2011


 UPS.....
det kom vist eit egg ;)

3 kommentarer:

  1. Hihi:) må innrømme at jeg er bittelitt sånn misunnelig altså, eller burde jeg være flau over å bo på gård og ikke ha høner...? Tror jeg skal bestille noen tupper i morgen den dag!!!

    Nattaklem fra søvnløse Veronika

    SvarSlett
  2. Så koselig - ekte Bonderomantikk - og kanskje ein god omelett etter kvart:-))

    Klem

    SvarSlett

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...