Vi må bare prøve å holde ut med oss selv, og drite i alle andre ;)Søteste lille kalven da :) Er det ei kvige siden den har rosa øremerke?Ha en fantastisk dag :)Klæm
For noen nydelige fine dyr du har! Åse
Søt!! Også rååååsa øremerke da gitt, det har ikke vi:P Klems!
DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN!!!!!!!!!:)
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Vi må bare prøve å holde ut med oss selv, og drite i alle andre ;)
SvarSlettSøteste lille kalven da :) Er det ei kvige siden den har rosa øremerke?
Ha en fantastisk dag :)
Klæm
For noen nydelige fine dyr du har! Åse
SvarSlettSøt!! Også rååååsa øremerke da gitt, det har ikke vi:P Klems!
SvarSlettDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN!!!!!!!!!:)
SvarSlett