fredag 14. oktober 2011

Go helg

så var fredagen og helga kommet
 - ukas høgdepunkt spør du meg ;)


nesten all vår  tid skal denne helga brukas i melkefabrikken -- men koselig det og




vi har vel nesten kommet i mål
 og eg synes det meste fungerer greit
- - iallefall nesten alt --

alt som er ute er no kommet i hus


  og bra er vel det når

kong vinter har vert å hilst litt på..

men i dag har vi hatt nydelig høst dag med mange pluss grader og fønvind




--- skifter fort været her på sunnmøre ---

jaja - berre det IKKJE regner
 så skal ikkje eg klage

go helg da dere ;)


7 kommentarer:

  1. Godt at det er fint veir vestpå også - og fint at melkefabrikken funker. Har vel vore litt innkøyringsproblem tenkjer eg - er vel litt vanleg det i slike komplekse saker.

    God helg og kose deg:-))

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig hilsen hos meg :O)

    Det strå-bilde var flott!
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  3. så kjempefint bilde du hadde igår... - fekk aldeles heimlengsel.... - sjølv om eg ikkje hadde lyst til å sjå fullt så mykje snø enda... ;) god helg! klem

    SvarSlett
  4. Ja,været på Sunnmøre overraskar kvar dag.Ein veit aldri...
    Ha ei fin helg i Melkefabrikken:)

    Klem frå Mette♥

    SvarSlett
  5. Været får man bare ta som det kommer og gjøre det beste ut av :) Sånn er det å bo på Nordvestlandet ;)
    Ha ei knallfin helg :)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Åh, jeg bare elsker det bildet med stråene på. Var bare helt fantastisk! Nydelig blåfarge i bakgrunnen, klare farger og godt fanget.

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...