tirsdag 18. oktober 2011


Monsterstrikk ;)





4 kommentarer:

  1. No pirrar du nyskjerrigheita mi....stort teppe eller halloween skal tru?

    jannetove klem

    SvarSlett
  2. Monster?
    Ble litt nysgjerrig nå..

    SvarSlett
  3. Var så fiiiin den Ludvik hadde fått. Er det du som har laget den også?

    SvarSlett
  4. Sann har e masa på til mamma i to år!!
    Si til ho kor lett og kjekt de va :D:D:D

    SvarSlett

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...