tirsdag 18. oktober 2011


Monsterstrikk ;)





4 kommentarer:

  1. No pirrar du nyskjerrigheita mi....stort teppe eller halloween skal tru?

    jannetove klem

    SvarSlett
  2. Monster?
    Ble litt nysgjerrig nå..

    SvarSlett
  3. Var så fiiiin den Ludvik hadde fått. Er det du som har laget den også?

    SvarSlett
  4. Sann har e masa på til mamma i to år!!
    Si til ho kor lett og kjekt de va :D:D:D

    SvarSlett

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...