Endelig ein dag med SOL ...
endelig kunne vi være ute uten å bli våt,
både på skoa eller på kamera
ENDELIG sier no bare EG ...
se her da vel for ENDA meir himmelbilde
Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld. Men OK da - dei fikk være med på turen m...
Nå er snøen kommet i fjellet!
SvarSlettHelt fantastisk bilde! :)
Nyyyydeleg bilde Monika!!!!
SvarSlettGodt når regnet må vike frå sola...
Ønsker deg ei fin helg♥
Klem frå Mette.
Pudersnö på topparna - sååååååå vackert!!
SvarSlettÅ, så vakkert med det lille snødrysset på fjellet, som bader i solskinn! Nydelig bilde:o)
SvarSlettHeleneklem
Vakkert!
SvarSlettSjølv om det er ALT for tidleg med snø!
God helg!
Bare så du vet det: Dette bildet liker jeg er er fascinert av
SvarSlettFlot billede og flot redigering ;)
SvarSlettSnøen gjør fjellene utrolig vakre i høstlyset!Fikk lyst på toppen å kaste en sneball:) Vakkert bilde.
SvarSlettEn flott blogg du har:))
Solstråler fra meg:))
Så flott!!
SvarSlettKjempe hyggelig at du liker rosa sløyfe smykkene og ønsker et :)
Jeg har kun ett igjen og det er nr 5.
Send meg en mail hvis du vil kjøpe det - holder det av til deg så lenge :)
klem
Uh det ser koldt ud, men smukt...;D
SvarSlettNydelig Monika !!
SvarSlettEr så utrulig godt når regnet endelig viker for solen :)
Kaldt er det men ohhh så flott når snøen begynner å krype nedover fjellene...
(Ok jeg er kanskje litt i overkant glad i det hvite :p)
Ønsker deg og dine ei hærlig helg
Klem fra Siv
For en fantastisk nydelig utsikt, spesielt i godvær da - HIMMELSK! Riktig god helg :)
SvarSlettSkikkelig flotters bilde! Rart å se den første snøen på toppene. Men tiden har nok kommet. :)
SvarSlettØnsker deg ei strålende helg.
Se snøen kommer! Melisdryss på fjellet:) Vakkert hos deg:) God helg fra meg
SvarSlettEtt vackert foto! Men snö på fjället, redan?
SvarSlettHoppas du får en strålande dag. :-)
Själv minns jag sommarvärmen. ;-)
lovely shot
SvarSletthappy SWF
Vackert motiv, vacker bild!
SvarSlettFlotte fjell med eller uten melis!
SvarSlettGod helg !
Rigtig flot billede.
SvarSlett/Hanne Bente
Himmelsk flot :-)
SvarSlettSå vakkert! Sier jeg som ikke er glad når den første snøen legger seg i fjellene, men må bare godta... Du har iallefall tatt et flott bilde! Ønsker deg og dine en vakker helg! -Margit-
SvarSlettGodt billede.
SvarSlettHvor er der smuk. Dejlig blå himmel.
Tak for kigget.
Flott bilde med herlige farger!
SvarSlettThat's a great capture! And cold too, I assume...?
SvarSlettFantastisk fint!! Enig med deg det er godt å kunne gå en tur uten å bli våt.
SvarSlettHa en flott helg.