søndag 4. mars 2012

Lysbrytning


5 kommentarer:

  1. Vakkert med snødekte fjell!
    Men snart... :-)

    Ha fin veke!

    SvarSlett
  2. Herlig! Nesten litt religiøst... Og masser av håp om lys.

    SvarSlett
  3. Fantastisk!!!!! Himmelen er et flott skue nå for tiden, limer kamera fast til kroppen og nekter å glipp av noe;) bare så synd at jeg ikke står opp før klokka 7 om morran, tror jeg går glipp av mange fine motiv nemlig, hihi.

    Ønsker deg en riktig fin søndagskveld!!!! Klemmmmm

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde!
    Og for en nydelig blogg - her kommer jeg til å titte innom oftere :))
    Pia

    SvarSlett

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...