mandag 20. august 2012

SommerStrikk - men kor er sommeren mon tro ;)


1 kommentar:

  1. Sommeren er iallefall her! :) Sørlandet...her er det 23 grader ute og 21 i vannet i dag...det er en nydelig dag. men når det er sagt, så er det vel bare å innse at vi nærmer oss høsten. Uansett vær, så håper jeg din dag er god - fylt med mange gode timer :) klemmer fra meg

    SvarSlett

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...