onsdag 22. august 2012

kloke ord



Å leve er ikke nok.
Solskinn, frihetog en liten blomst må man ha.

4 kommentarer:

  1. Fine ord.
    Ja, blomster er viktig for å trivast.
    Iallfall for meg.

    Klem til deg !

    SvarSlett
  2. Å jaaah, det er så sant! Takk for at du minte meg på! <3

    Har opplevd alt idag :-) Perfekt!

    SvarSlett
  3. Nydelig blogg du har! Jeg kommer tilbake garantert! Og legger deg på blogglisten med det samme;)
    Turid;)

    SvarSlett

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...