Og slike dager vil vi ha mange av,
Med så blå himmel og ei sol som varmer litt ein kald kropp ...
Og enda meir lykke er at det er meldt det samme flotte været i morgen også.
-- lykke
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Helt enig..bare at jeg ikke har sett værmelding..det blir jo vær. Jeg håper til det siste at det blir fint!
SvarSlettHa fin søndag i finværet :-)
God søndag til deg og dine !
SvarSlettFlott bilde :)
...og vips så var regnet gløymd...nesten. Ha ein solrik søndag. Håper sola smitter på været neste veka og. Ha det godt. Tullik på Rauneknappen
SvarSlettGeiter og blå himmel er noe av det beste som fins! Nyt!
SvarSlett