Man er aldri for voksen for å leke litt....mine døtre komme hjem i morgen og jeg gleder meg stort.
Så utrolig herlige bilder! Så utrolig viktig å leike :D Fortsett med dette Monica & CO!Og nyt dagene til julekvelden :D
Jeg vil ønske deg ei riktig god jul! Hilsen Siri:-)
Ser herlig ut! Ha en riktig God Jul!
Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld. Men OK da - dei fikk være med på turen m...
Man er aldri for voksen for å leke litt....mine døtre komme hjem i morgen og jeg gleder meg stort.
SvarSlettSå utrolig herlige bilder! Så utrolig viktig å leike :D
SvarSlettFortsett med dette Monica & CO!
Og nyt dagene til julekvelden :D
Jeg vil ønske deg ei riktig god jul! Hilsen Siri:-)
SvarSlettSer herlig ut! Ha en riktig God Jul!
SvarSlett