fredag 21. desember 2012

førjuls kos

 det vart så
BRA
men ei leike pause 
nede på
isen ...
sammen med
verdens
søtaste datter 



takk for dagen - søte du ;)


 








4 kommentarer:

  1. Man er aldri for voksen for å leke litt....mine døtre komme hjem i morgen og jeg gleder meg stort.

    SvarSlett
  2. Så utrolig herlige bilder! Så utrolig viktig å leike :D
    Fortsett med dette Monica & CO!

    Og nyt dagene til julekvelden :D

    SvarSlett
  3. Jeg vil ønske deg ei riktig god jul! Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  4. Ser herlig ut! Ha en riktig God Jul!

    SvarSlett

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...