Man er aldri for voksen for å leke litt....mine døtre komme hjem i morgen og jeg gleder meg stort.
Så utrolig herlige bilder! Så utrolig viktig å leike :D Fortsett med dette Monica & CO!Og nyt dagene til julekvelden :D
Jeg vil ønske deg ei riktig god jul! Hilsen Siri:-)
Ser herlig ut! Ha en riktig God Jul!
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Man er aldri for voksen for å leke litt....mine døtre komme hjem i morgen og jeg gleder meg stort.
SvarSlettSå utrolig herlige bilder! Så utrolig viktig å leike :D
SvarSlettFortsett med dette Monica & CO!
Og nyt dagene til julekvelden :D
Jeg vil ønske deg ei riktig god jul! Hilsen Siri:-)
SvarSlettSer herlig ut! Ha en riktig God Jul!
SvarSlett