fredag 14. desember 2012

Huestrikk te jul ...

I vår ein gang starta eg
julegavestrikk.
Det vart liksom ikkje heilt det store,
med strikkehuer på våren.

Men no
er det snart jul, og huene er ferdige,
til og med dusk og merkelapp er kommet på ;)

7 kommentarer:

  1. Varm og deilig i tillegg til å vere fin !

    God helg !

    SvarSlett
  2. Ja lua er ferdig og fin er den også! -Margit-

    SvarSlett
  3. Den så skikkelig deilig og mjuk ut:)
    Og for et flott merke!

    Håper du har det godt,
    varm klem:)

    SvarSlett
  4. Lurt å starte tidlig på gavene! Stilig lue med fin merkelapp:)

    SvarSlett

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...