Artig bilde med fleire fine jultre-emner i bakgrunnen.Ynskjer deg ein fin 1. søndag i advent :)Klem frå Anne-Mari
Stilig bilde!Ønsker deg en fin 1.advent!Klem
Den jakta gruer jeg meg til....
Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld. Men OK da - dei fikk være med på turen m...
Artig bilde med fleire fine jultre-emner i bakgrunnen.
SvarSlettYnskjer deg ein fin 1. søndag i advent :)
Klem frå Anne-Mari
Stilig bilde!
SvarSlettØnsker deg en fin 1.advent!
Klem
Den jakta gruer jeg meg til....
SvarSlett