søndag 2. desember 2012

Små julegleder... ☃







3 kommentarer:

  1. Artig bilde med fleire fine jultre-emner i bakgrunnen.

    Ynskjer deg ein fin 1. søndag i advent :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Stilig bilde!

    Ønsker deg en fin 1.advent!

    Klem

    SvarSlett

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...