tirsdag 18. desember 2012

nedtelling


til jul...
dagene flyr - fort.
og vips så er jule her og 
enda meir vips så er den over ...



 eg prøver iallefall å ikkje stresse,
klok av erfaring veit eg at nyresteiner liker
IKKJE
stress - og eg er ikkje klar for sånt tull no.. 

senke skuldrene,
 finner roen, 
og prøver å vere ute på tur
 KVAR DAG ..

i dag var det juletre som sto på MÅ listen,
sammen med risbollene
og litt julepynting
vart det gjort litt jul  i dag og .

pakkene er NESTEN under kontroll,
julekorta sendt,
kakebaking kan eg IKKJE skyte på meg,
men noen bokser har vi da
- og sammen med litt lefse og knekk så tenker eg det holder
- i massevis og litt til... 
vi MÅ huske på at snart begynner badedrakt sesongen også ;)
( jepp eg har vert ei økt på tredemøllen i dag og ;)

 

1 kommentar:

  1. Risbolla med sjokolade! Nam nam, kjenner jeg kunne spist et par av dem i kveld:)))

    Fin førjulstid til deg :)

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...