søndag 22. september 2013

100 % glede

det var heilt greit å bile i 7 timer for å få oppleve 
Norges største Stempel og scrapbooking 2013..






men ein kan jo bli matt av mindre --- for her var det butikker overalt - med mange fristene tilbud - av ting vi måtte  ha - burde hatt - og ting som berre var lurt å ha ;)
det var kurs - demostrasjoner ...
kjente fjes og ukjente fjes - alle like papirgale ;)








eg hadde vel på forhand bestemt kva som skulle vere med hjem - men der BOMMA eg litt ;)

og gjett om eg gleder meg til å pakke opp skatter som skal gjøre høsten litt kortere - for no er det full skjerpings te julekort - pakkelapper mm...

eg var også så heldig å få med meg eit kurs -
var ikkje sikker på om dette var noe heilt for meg - men eg kosa meg med i RIVE i papirene - rote litt med maling og glitter og fant vel egentlig ut at det ikkje var så verst lell ;)






3 kommentarer:

  1. Det høyrest ut som du har hatt det fantastisk.
    Og full av idear og inspirasjon.
    Du er så flink til å lage kort, eg ser ofte på det fine eg fekk av deg i fjor :)
    Kos deg med scrappingen !

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Det er så fint med treff der en kan møte andre med samme interesser, en kommer hjem med så mange gode inntrykk og masse inspirasjon:) Høres ut som du har hatt en fin tur, og hvem går vel ikke på en smell når en står der med alle de herlighetene jeg bare kan tenke meg fantes - er bare å forvente det!

    Nå gleder jeg meg til å se mer av det du lager fremover, kanskje hente litt inspirasjon fra deg frem mot jul? Vi startet med litt julegaveproduksjon i dag - høsten er fin til å bruke på slikt.

    Ha ei god ny uke når den kommer
    klem:)

    SvarSlett
  3. Skulle gjerne vært på den messa, bruker å reise hvert år men dette året ble det ikke;) Håper du legger ut bilde av julekort produksjonen for her trener e inspirasjon ;) Ha ei fantastisk uke ;)

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...