mandag 9. september 2013

FØKK IT...


var vel ikkje det første eg tenkte da eg ikkje var heilt i form forje torsdag
eg hadde  jo akurat fått fjerna nyrestein og skulle liksom ha det litt vondt...



eg tenkte heller ikkje FØKK IT torsdagskveld da det var enda meir vondt -- grus -  heilt sikkert var både eg og sjukehus enige om ;)

og da fredagen kom og forma var stigende - da var EG så bra når sjukehuset ringte og lurte på korleis fruen hadde det -- og joda vi var så enig om at det var grus etter steinen som hadde tulla litt og livet var vel så bra - men ja da eg skulle ringe vis eg fikk feber 
( eg syns alle masa så mye om den feberen . eg hadde det jo så bra ;(

men fredags kveld --- da vart det FØKK IT

med feber - store smerter tenkte eg at det sikkert var lurt med litt legebesøk -  midt under fotballkampen
og i full fart gjekk det i vårt fergeland og heldigvis så var LEGEN hjemme.



og inni mitt hode var eg da  berga -  FØKK IT
for ting tar tid - også lege 
men etter å svart på alle spørsmål om alt og ingen ting
( som var sikkert veldig viktig lell )
- tatt ein del prøver - så var eg vist nok frisk og kunne reise hjem,
 da tenkte sikkert min mann, FØKK IT .
Og sa så pent til legen at han MÅTTE kontakte sjukehus og heldigvis var der noen som reagerte, og endelig fikk eg smertelindring - ein ambulanse  ei trøstene hand som var med meg heile vegen te sjukehus
( og ja da vi stoppa og handla pepsi max også - nesten midt på natta ;)


og ei lang historie kort -- så har eg fått 
nyrebekken betennelse.
Da vart det nye dager med sprøytestikk - prøver - medisin - ny medisin - lange dager - vonde dager - og så mange som vil hjelpe meg både her og hjemme 

 

Takke takk sier no bare eg  - lykkelig hjemme igjen - litt redusert men eg kommer så sterk tilbake,
og selv om det IKKJE vart noen fjelltur på oss i helga, så håper å finne formen kjapt og kansje finner vi ein topp å kravle oss opp på ;)








9 kommentarer:

  1. Veldig god bedring!!!
    Og du - fjellet løper ikke fra deg :-) <3

    SvarSlett
  2. STOR god bedring klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Ja god bedring, som Marit Rakel sier..fjellet løper heldigvis ikke fra deg:)) Jeg vet ikke om jeg har fri neste onsdag, vi kan snakkes i helga:)))

    Blir frisk klem:)

    SvarSlett
  4. Uff...ønsker deg riktig god bedring!
    klem :)

    SvarSlett
  5. I hope you are home and recover well..........

    SvarSlett
  6. Huff! God bedring til deg!
    Jeg vet du hadde det elendig, men du har en egen evne til å beskrive ting på en veldig morsom måte....
    Håper du er hjemme nå og på bedringens vei!
    Klem

    SvarSlett
  7. Huff, nå håper jeg virkelig at det holder. Det sies jo at en ulykke sjelden kommer alene men nå synes jeg du har fått din skjerv og enda nok til å vare i mange år til...
    Riktig god bedring
    og god klem:)

    SvarSlett
  8. Det første bildet der var bare så kjent. Sånne har jeg hatt en del av selv den siste tiden. Bra du kom deg til sykehuset og fikk hjelp. Håper du er i god form igjen nå.
    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...