Ingenting er som et nytt prosjekt ;)KLÆM
Du ligger ikkje akkurat på latsida, Monika!!! Kos deg med nytt strikk...!Klem
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Ingenting er som et nytt prosjekt ;)
SvarSlettKLÆM
Du ligger ikkje akkurat på latsida, Monika!!! Kos deg med nytt strikk...!
SvarSlettKlem