fredag 10. januar 2014

om å lage seg arbeid

 
 
 
siden gamle pus er reist på dei
evige jaktmarker.
så måtte vi jo ha ny
musfanger ...
 
elle melle ikkje så lett å velge,
så eg tok liksågodt  begge to eg,
og da har dei jo selskap,
 
no er Pus og Pus innstalert i melkefabrikken
og matmor passer på med haukeblikk,
det er jo mange farer for disse små,
med det går vel greit teker eg.
Søte er dei jo i alle fall ;) 
 
 
 
 






 i kveld kom det også ein liten kalv,
mø mø
 
alltid kjekt å se eit nytt liv komme te,
og heldig at eg såg den kalveklare kuen
og fikk henne inn i sjukebingen ...
 

 
 
 
vi liker ikkje at dei kalver ute i
felles arialet,
alt for mange kuer som vil være mor da,
og lett for att kalven blir skada
og kjempe skummelt å gå inn alene
og hente ut kalven i alle fall
 
 -- eg  har lovet min kjære å IKKJE gjøre det -- men kor lett er det da - liksom
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...