onsdag 29. januar 2014

30 minutter om dagen

Den viktigste 
KVARDAGS TRENIGA

Du trenger ikke løpe, sykle,
gå på ski eller trene styrke for
å nå de 30 anbefalte minuttene med
fysisk aktivitet hver dag.
Du kan også måke snø,
slå plenen og hogge ved.



Det er lett å hekte seg opp i mer idrettspreget trening, og så glemme bort den fysiske aktiviteten i hverdagen – det å måke snø er god trening både for hjertet og for muskulaturen, og høyaktuelt nå som snøen laver ned i store mengder.



men her er det jo IKKJE snø - så min kvardags trim blir ein kort eller lang tur i lysløypa,
med NYE Piggsko og hodelykt.
For på Laupen er det ikkje lys - og dit eg nesten kvar dag ;)

eg er iallefall lite gira på asfalt og tredemølle no,
når ein kommer til OVERalt i naturen 
med joggesko ;)


Håper du også har fått deg 30 minutter med 
litt trim og fris luft i dag 



2 kommentarer:

  1. Ja, vi passer to hunder for tiden,
    så jeg får mer enn 30 min tur hver dag :)

    SvarSlett
  2. Enig med deg!:)Fantastisk fint å trimme utendørs no uten snø!Ønsker deg en fin dag!Klem fra Else Britt:)

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...