fredag 31. januar 2014

morgen MØ

 
og Vips så var det ein kalv til i
melkefabrikken vår ;)
 
ja da eg veit at disse kalvemobil bilda ikkje blir dei beste --- men når øyeblikket er der, så rekker eg jo IKKJE å hente kamera ;)
 
Så det så ...

1 kommentar:

  1. Mobilkamera og mobilbilder skal man virkelig ikke undervurdere!
    Øyeblikksbilder og blikk for øyeblikket- Fint ☺

    SvarSlett

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...