søndag 19. januar 2014

stille søndag

etter alt slitet i går,
var det godt å ha ingen planer anna enn ein 
STILLE  SØNDAG...

jo da eg har laga mat,
ryddet og vasket...
vaska klede og gjammen meg så
har eg hengt dei UT te tørk også
( stille søndag ja ;)
og eg har gått på tur,
knipset og blitt kald på rumpa mi ...


men eg har også fått den stille stunden på 
sofaen sammen med pus, heklekrok
og noen garn nøster.

og siden eg ligger litt etter med mine ruter,
så har det blitt noen i dag -- håper eg klarer å komme i rute og bruker heile januar på å tenke, planlegge og kjøpe inn litt meir tråd ...

og planene er følgene 
å hekle ei rute KVAR dag,
feste tråder og hekle det sammen med dei andre rutene mine - enkelt ka ;)

vi får se 
eg fant iallefall ideen her 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...