torsdag 23. oktober 2014

Abc i ord og bilder - C





Så var vi kommet til Bokstaven C -- og det er jo ikkje den letteste bokstaven.
så her har vi fjuska litt litt og bruker litt engelske ord --- lov det ;)


og da måtte det jo bli COW  --- og vi  har jo ein heil fjøs fullt av disse skapningene 




eg har ALLTID syns at kuer er noen fasinerende dyr -- mulig noen syns dei er litt STORE 

( og det er dei jo ;)

men som alt anna -- opplever eg at ein kommer langt med kjærlighet og respekt og litt kraftfor ;)
også med kuer ;)



selfølgelig så finnes det jo unntak, men med litt go prat og oppmerksomhet så er kuene noen ålreite dyr ...

og eg tar gjerne med meg andre inn til kuene våre, og det hadde eg ikkje gjort hadde eg IKKJE vært trygg på kva eg gjør.

 ja da --- det finnes kuer som IKKJE er snille også 





 

 

Og  dei alle fleste liker jo å få litt kos - kuene også ;) 



 - litt skeptisk for katter kalv -
- Heilt ny kalv - kosekalv -
 -får første råmelk kalv - nyskjerring kalv - 
- ligger berre her å koser meg kalv -


 


 










ju huuu --- kraft for 






1 kommentar:

  1. Flott innlegg med godord om kyrne.
    Du er nok ei god matmor for dei :)
    Ha ei fin helg, jølv om det regnar !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...