fredag 10. oktober 2014

ord og bilder A


 
for ein del år siden,
faktisk så lenge siden at det var
på min andre blogg
var det noen som laget ein
ABC
i ord og bilder.
 
Dette tenke eg att eg ville ta opp att
og håper eg klarer heile alfabetet i år :) 
 
 
i

min A
måtte selfølgelig bli
Asbjørn
 
 kjæresten min,
 
i medgang og motgang
 
eller vil eg si i
oppgang og brattgang
 
for denne sommeren har vi oppsøkt høgder
og utforska litt høgdeskrekken min
 
og eg kan med handen på hjertet mitt si,
eg hadde ALDRI klart det uten han  
 
 

 
 
og no føler eg meg så kry av meg selv,
EG klarte det - med litt drahjelp, så kom
eg meg jo opp ;)
 
og HUSK
det er i motbakker
det går OPPOVER

1 kommentar:

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...