søndag 6. desember 2015

2 søndag i advent

Dagens plan;  ræva mi sitte lenge i sofaen, sammen med strikkepinner og pepsi max.
 
Selfølgelig skulle ho Dagros få litt stell og mat
- likeså Bonden og Bondemannen.
 
men så skulle sofaen pleies ;o)
ute var det ruskevær og inne var det godt og varmt.
 

 
 
og eg skulle som sakt passe sofa og strikkepinna,
 
men Birk ville ut og det ville vist eg og
 
så da bytta vi bort sofastrikkepinnekos
 
med piggskoa, godt med klær og litt julemusikk på øret.
 
 
 

 
 
angra dei første metra - men så var det  bare godt,
å vasse i snøen, nyte naturen, sjå kor Birk kosa seg ute.
 sjå kor fint det er.
Snø, vind og enda meir snø og vind..
 
 

 
 
kjenner at ein lever
Håper at din 2 søndag i advent har vert bra !
Takk for at du titter innom
 

1 kommentar:

  1. Syns det var en knakendes god plan. Og selv om ikke alle var enige i din plan, så ble reserveløsningen virkelig fin også. Deilig å komme seg ut på tur. Det var den dørstokkmila som kanskje tynger mest, men er man komt seg forbi den.. :D

    PS - om du eller noen du har kjær har tid til å strikke i disse førjulstider, så har jeg en giveaway - kanskje du kan bli den heldige vinner av litt deilig garn & kakao? ^_^

    Flott uke ønskes deg :D

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...