onsdag 2. desember 2015

Avskårsmåla

 
er vel eit bevis på at
kjærringane
 har gjort noe fornuftig i dag




4 kommentarer:

  1. OG AVSKÅRSMÅLANE SMAKAR EKSTRA GODT.
    PÅ FREDAG SKAL SYSTÅ OG EG BAKE LØFSE.
    #kosetid #søstertid #tradisjon

    SvarSlett
  2. Det beste med heile lefsebakinga ;)
    Eg kjøpte ferdig i år....

    SvarSlett

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...