OG AVSKÅRSMÅLANE SMAKAR EKSTRA GODT.PÅ FREDAG SKAL SYSTÅ OG EG BAKE LØFSE.#kosetid #søstertid #tradisjon
koselig med selskap sammen ;)
Det beste med heile lefsebakinga ;)Eg kjøpte ferdig i år....
like bra det og ;)nyt dagene -
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
OG AVSKÅRSMÅLANE SMAKAR EKSTRA GODT.
SvarSlettPÅ FREDAG SKAL SYSTÅ OG EG BAKE LØFSE.
#kosetid #søstertid #tradisjon
koselig med selskap sammen ;)
SlettDet beste med heile lefsebakinga ;)
SvarSlettEg kjøpte ferdig i år....
like bra det og ;)
Slettnyt dagene -