onsdag 30. desember 2015

UPS ....

 
Da har eg vist gjort i det igjen ...
Gjort kva ?   Handla etter Hjertet og ikkje etter Hodet .
 
For eg kan jo ikkje strikke sjal .. iallefall ikkje når
 mønstra er på eit anna språk.
Men dei var jo så fine og akurat mine farger jo ...
 
 
jaja -- eg skal vel klare å knekke denne koden også -- ein gang i 2016 forhåpentligvis ;o)
 
og ja da eg kommer til å trenge hjelp - iallefall litt - både til å oversette - tyde mønster og finne meg tråd som passer .
Truddelutt ; dette kan bli fole artig ;o)
 
Eller veldig frustrerende -- elle melle ...
 


1 kommentar:

  1. Det blir nok eit lekkert sjal. Ser flott ut.
    Takk for at eg har fått besøke deg i året som snart er til ende.
    Alltid kjekt.
    God nyttårsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...